دانستنیها

استفاده و بستن حرز امام جواد در زمان عادت ماهانه (پریودی)

استفاده از حرز امام جواد در پریودی

حرز امام جواد یکی از بهترین، موثرترین و البته یکی از توصیه شده‌ترین حرزهاست. این حرز ویژه دارای خواص بسیاری می‌باشد. عموم خواص حرز امام جواد به دفع بلا و چشم زخم می‌باشد البته خواص بی‌نظیر دیگری  دارد.

آداب استفاده از حرز امام جواد چیست؟

پس از خرید حرز امام جواد، شاید این سوال شما باشد که آیا این حرز آداب خاصی برای استفاده دارد یا نه. پاسخ بله است. آداب خاصی برای استفاده از حرز امام جواد علیه السلام وجود دارد. اول از همه بهتر است این حرز بر روی پوست آهو نوشته و کتابت شود. (جالب است بدانید نگاشتن و نوشتن حرز امام جواد نیز نیازمند آداب می‌باشد. توصیه می‌شود مقاله آداب نوشتن حرز امام جواد را مطالعه فرمایید.) پس از تهیه حرز امام جواد روی پوست آهو حرز را درون استوانه نقره که روی آن ذکر”یا مشهورا فی السماوات…” نوشته شده قرار داده و به بازوی راست خود ببندید و استفاده کنید. بهتر است نماز حرز امام جواد را هم بخوانید و بعد حرز را استفاده کنید تا به امید خدا از تمام خواص حرز امام جواد بهره را ببرید.

استفاده حرز امام جواد در زمان عادت ماهانه

استفاده حرز امام جواد در زمان پریودی و عادت ماهانه را بررسی می‌کنیم. (که ممکن است با نام هایی همچون قاعدگی، حیض، دَشتان نیز گفته شود) با پرس‌و‌جو از مکان های مختلف و کتاب های متفاوت و همچنین ارتباط با پاسخگویان سوالات شرعی و… به این پاسخ دست یافتیم که بستن حرز امام جواد در زمان پریودی مشکلی ندارد و می‌توانید از حرز امام جواد علیه السلام استفاده کنید. همچنین بهتر است کلا حرز امام جواد علیه السلام به گونه‌ای نباشد که ارتباط مستقیمی با بدن داشته باشد. اگر با توجه به توصیه‌ها و سخنان بزرگان از حرز امام جواد استفاده کنید بهتر است زیرا یا درون استوانه نقره است یا درون گردنبند است و ارتباطی با بدن نخواهد داشت.

کلام آخر:

شاید برای شما و هر عزیز دیگری سوال شده باشد و همچنین از ما سوال زیاد می‌شود که استفاده از حرز امام جواد در زمان پریودی چه حکمی دارد؟ پاسخ به این سوال این است که استفاده از حرز امام جواد در زمان قاعدگی یا پریودی ایرادی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. نظرات به سرعت پاسخ داده می‌شوند *