دانستنیها

خواص دعای شرف الشمس برای رزق و روزی (مجرب)

شرف الشمس برای رزق و روزی

آیا شرف الشمس برای رزق و روزی موثر است؟ در واقع شرف الشمس واقعه‌ای نجومی بوده که در ساعاتی از روز 19 فروردین ماه اتفاق می‌افتد و در این زمان، ذکری را پشت نگین عقیق زرد حک میکنند. این ذکر دارای خواص و فواید فراوان بوده که بزرگان زیادی به استفاده از آن توصیه فراوان نموده‌اند. اما اینکه برای رزق و روزی شرف الشمس موثر بوده یا نه، در این مقاله مورد بررسی قرار خواهیم داد.

خواص شرف الشمس برای رزق و روزی

با دریافت منابع و مطالعه بیشتر افرادی که بر وجود شرف الشمس صحه گذاشته اند، شرف الشمسی که با آداب و شرایط روز 19 فروردین و ساعت مخصوص بر روی عقیق زرد یا کاغذ زرد نوشته شود فوایدی همچون، ایمنی از بلا و درد، رفع غم و پریشانی، آسانی و رفع سختی و دشواری‌ها و همچنین موجب افزایش رزق و روزی خواهد شد. در نتیجه این حرز برای افزایش رزق و روزی موثر می‌باشد.

چه کسانی شرف الشمس را تایید کرده اند؟

قطعا سندیت داشتن دعا و منابعی که این حرز (شرف الشمس) را تایید کرده‌اند. جزو مهم‌ترین و پراهمیت‌ترین است برای افرادی که قصد استفاده از آن را دارند. پس باید مطمئن شوند که چه افرادی این حرز را تایید کرده‌اند. همانطور که در بخش شرف الشمس چیست توضیح داده شد، شرف الشمس را افراد زیاد و مشهوری همچون شیخ بهائی، مصباح کفعمی، ابوریحان بیرونی و آیت الله حسن زاده آملی نیز بر این حرز صحه گذاشته اند.

کلام آخر

دعای شرف الشمس به تنهایی دارای خواص بسیار زیادی می‌باشد که در بخش شرف الشمس بسیار جامع و کامل درباره آن توضیح داده‌ایم. که جدا از عقیق، شرف الشمس را می‌توان بر کاغذ نیز نوشت. اما توصیه فراوان می‌شود که پشت عقیق زرد نوشته شود. جدا از خواص شرف الشمس مخصوصا برای رزق و روزی، سنگ عقیق، سنگی بسیار پرفضیلت بوده و دارای خواص بی‌شماری می‌باشد که ائمه، توصیه فروان به آن کرده‌اند. با توجه قیمت کنونی، نگین شرف الشمس جزو دسته اقتصادی قرار گرفته و جدا از خواص و فضیلت زیاد، قیمت زیادی ندارند. شما با تهیه شرف الشمس که پشت عقیق زرد نوشته شده، عملا با یک تیر دو نشان زده‌اید که جدا از خواص عقیق، خواص شرف الشمس را در بر می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. نظرات به سرعت پاسخ داده می‌شوند *