دانستنیها

راهنمای خرید و سفارش شرف الشمس (سال 1403)

راهنمای خرید و سفارش شرف الشمس

راهنمای خرید و سفارش شرف الشمس به نام شما و عزیزانتان! در زمان خرید و سفارش شرف الشمس باید به موارد گوناگونی دقت داشته باشید. شرف الشمس روز 19 فروردین اتفاق افتاده و در این زمان ذکری را به نیابت، پشت عقیق زرد حکاکی می‌کنند. در صفحه‌ای که هم‌اکنون حضور دارید، راهنمای 100 درصد جامع پیرامون خرید شرف الشمس و سفارش شرف الشمس آورده‌ایم. در ادامه همراه ما باشی…

پیشنهاد ویژه
10337 - انگشترآنلاین
حلقه نقره مردانه کد{24}650,000 تومانمشاهده

چه محصولاتی از شرف الشمس را باید سفارش دهیم؟

در واقع همانطور که در مقاله جامع شرف الشمس چیست توضیح داده شد، شرف الشمس یک واقعه‌ای نجومی بوده که در ساعاتی خاص از روز 19 فروردین اتفاق افتاده و در این زمان، عموما ذکری شریف (شرف الشمس) را پشتت عقیق زرد حکاکی می‌کنند. خواصی که برای شرف الشمس ذکر شده است، بسیار بوده و همچنین توصیه شده که حرز شرف الشمس همراه باشد.

پس متوجه شدیم که حرز شرف الشمس باید همراه باشد، گاهی میتوانید نگین شرف الشمس را سفارش داده و نگین را همراه خود داشته باشید تا از خواص شرف الشمس، بهره‌مند شوید، ولی چون نگهداری نگین شرف الشمس، به تنهایی سخت است و امکان گم شدن، آن هست. در این زمان انگشتر شرف الشمس را می‌توانید سفارش دهید. انگشتر های شرف الشمس تنوع بالایی دارند، در صورتی که مردانه می‌خواهید، انگشتر شرف الشمس مردانه و در صورتی که محصول را برای بانوان میخواهید، انگشتر شرف الشمس زنانه، توصیه می‌شود که علاوه بر خواص شرف الشمس، خواص نقره را دربر گیرد و همچنین زیبایی بخش باشد.

همچنین برخی افراد انگشتر دارند و دست آنها، جایی برای انگشتر جدید ندارد. در این زمان، گردنبند شرف الشمس را می‌توانید سفارش دهید. گاهی ممکن است قیمت شرف الشمس زیاد باشد، توصیه خرید و سفارش حلقه شرف الشمس بوده که علاوه بر قیمت ارزان و اقتصادی که دارد، خواص شرف الشمس را نیز دربر می‌گیرد. لازم به ذکر است که تمام محصولات شرف الشمس، از جمله، نگین شرف الشمس، انگشتر شرف الشمس مردانه و انگشتر شرف الشمس زنانه و گردنبند شرف الشمس را می‌توانید با نگین های، عقیق یمنی، عقیق خراسانی و عقیق های دیگر سفارش دهید که بهترین و پرفضیلت‌ترین نگین برای سفارش شرف الشمس، نگین عقیق یمنی می‌باشد.

شرف الشمس را باید به نیابت بنویسیم؟

در واقع ذکر شرف الشمس را به نیابت می‌نویسند. برای همین موضوع، در زمان سفارش شرف الشمس، نام و نام مادر نیاز است تا به نیابت از شما و عزیزانتان ثبت شود. برخی افراد با ثبت سفارش شرف الشمس به نیابت از خود و… از نوشتن و حکاکی شرف الشمس در زمان مخصوص آن اطمینان حاصل می‌کنند ولی شاید برای شما سوال شود که شرف الشمس هایی که در طول سال خریداری می‌شوند چگونه حکاکی می‌شوند. برای پاسخ به این سوال باید ذکر شود که در روز 19 فروردین و پس از انجام حکاکی سفارشات شرف الشمس که توسط مشتریان عزیز ثبت شده است، نوبت به انجام حکاکی نگین هایی هست، که در طول سال خریداری می‌شوند و این شرف الشمس ها، به نیابت از عام حکاکی می‌شوند.

نحوه سفارش شرف الشمس از انگشترآنلاین

اطلاعات مورد نیاز جهت سفارش شرف الشمس

شرف الشمس از کجا خرید کنیم؟

در سال های اخیر سفارش شرف الشمس بسیار زیاد شده و به طور کلی زمانی که در بازار قدم می‌زنید به احتمال زیاد، بنر سفارش شرف الشمس را دیده اید. اما شاید برایتان سوال شود که شرف الشمس را از کجا خرید کنید. همانطور که می‌دانید شرف الشمس علاوه بر اینکه در ساعاتی خاص از روز 19 فروردین اتفاق می‌افتد دارای آداب و نکاتی نیز می‌باشد که در زمان نوشتن باید رعایت شود. در زمان خرید شرف الشمس باید از رعایت آداب و نکات شرف الشمس توسط فروشنده اطمینان حاصل کنید. فروشگاه انگشترآنلاین با تجربه‌ای قریب به 20 سال در زمینه حکاکی و انگشترسازی مفتخر است به انجام سفارشات شرف الشمس در روز 19 فروردین با رعایت کامل آداب آن، همچنین در این فروشگاه می‌توانید قیمت محصولات شرف الشمس را دیده و بر اساس سلیقه و نیاز خود، آن را سفارش دهید. این امکان نیز فراهم بوده تا در روز های منتهی به روز 19 فروردین و روز شرف الشمس، انگشتر و نگین خود را ارسال کرده تا شرف الشمس پشت آن، به نیابت از شما، حکاکی شود.

نحوه خرید شرف الشمس

خرید و سفارش شرف الشمس نیازمند دانش و تجربه خاصی نمی‌باشد، فقط کافی است در زمان خرید شرف الشمس، به نکات و مواردی توجه فرمایید. خرید و سفارش شرف الشمس، در فروشگا‌ها عموما روز های منتهی 19 فروردین باز شده و امکان سفارش‌گیری فراهم است. گاهی به دلیل استقبال زیاد مشتریان عزیز، محصولات و سفارشات شرف الشمس به اتمام می‌رسد. پس نکته اول این است که سفارش خود را، در اولین فرصت ثبت کنید. مورد دوم این است که از فروشگاه های معتبر مانند انگشترآنلاین، خرید کنید همچنین اطمینان حاصل کنید از اینکه حکاکی بدرستی صورت گرفته و آداب آن رعایت شده است. این موارد تنها بخشی از توصیه‌ها برای خرید شرف الشمس است. اما نحوه سفارش شرف الشمس چگونه است؟

سفارش شرف الشمس به صورت اینترنتی و حضوری فراهم است. برای سفارش اینترنتی ابتدا وارد صفحه سفارش شرف الشمس شده و محصولات مورد پسند خود را انتخاب کنید. در صفحه محصول انتخابی خود، زمانی‌که وارد شوید، نام و نام مادر نیازمند است تا سفارش به نیابت شما و عزیزانتان ثبت شود و سپس سفارش خود را ثبت کرده تا تایید نهایی شود.

برای سفارش حضوری نیز، میتوانید با مراجعه به فروشگاه انگشترآنلاین سفارش خود را ثبت کنید. نشانی فروشگاه:
مشهد مقدس، مقابل باب الجواد (علیه السلام)، بازار سرشور، بین 23 و 25

2 نظر در “راهنمای خرید و سفارش شرف الشمس (سال 1403)

  1. ناشناس گفت:

    فقط یک سوال ؟
    خیلی فرق بین شرف الشمسیه که به نیابت نوشته شده و نیابت عام نوشته شده هست؟ چون همینطور که دیدم در طول سال هم سفارشات زیادی ثبت میشه و خودمم در طول سال خرید کردم. برام سوال شد که اگر نیازه دوباره سفارش بدم…

  2. ناشناس گفت:

    سلام، خیلی ممنون مقاله کامل و شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. نظرات به سرعت پاسخ داده می‌شوند *