دانستنیها

اطلاعات لازم برای سفارش شرف الشمس به نیابت چیست؟

اطلاعات مورد نیاز جهت سفارش شرف الشمس به نیابت

اطلاعات مورد نیاز جهت سفارش شرف الشمس به نیابت از شخص چیست؟ در زمان سفارش شرف الشمس، اطلاعاتی مورد نیاز است تا این حرز به نیابت از شما یا عزیزانتان نوشته شود. در ادامه این اطلاعات را ذکر می‌کنیم.

اطلاعات مورد نیاز برای سفارش شرف الشمس به نیابت

احتمالا همانطور که می‌دانید شرف الشمس چیست، شرف الشمس ذکری است که در روز 19 فروردین، پشت عقیق زرد حکاکی می‌کنند و دارای خواص بسیار زیادی می‌باشد. همچنین این حرز را می‌بایست به نیابت از شخص نوشت و برای اینکه حرز به نیابت از شما نوشته شود نیازمند اطلاعاتی می‌باشد. همچنین درصورتی که نتوانستید سفارش شرف الشمس خود را برای 19 فروردین ثبت کنید راهکاری در ادامه ذکر شده است که توصیه می‌شود مطالعه فرمایید.

برای به نیابت نوشتن حرز شرف الشمس، فقط و فقط نیاز به نام و نام مادر شخص استفاده کننده است. زیرا باید به نیابت حکاکی شود. اما در زمانی که قصد دارید سفارش شرف الشمس خود را ثبت کنید، جدا از نام مادر و نام، اطلاعاتی همچون نام خانوادگی و… گرفته می‌شود که دلیل این مورد، فقط اطلاعات کافی برای ارسال مرسوله پستی است. به عنوان مثال برای ارسال مرسوله پستی سفارشات شرف الشمس، نیاز به نام خانوادگی، نشانی کامل پستی، تلفن همراه و… هست.

در صورتی که از سفارش شرف الشمس جاماندید.

در صورتی که بنا به هر دلیلی امکان ثبت سفارش شرف الشمس برای 19 فروردین را نداشتید، 2 راهکار دارید.

راهکار اول :

اینکه برای سال آینده صبر کرده تا در زمان قبول سفارشات شرف الشمس، سفارش خود را ثبت کنید.

راهکار دوم :

زمانی که در روز 19 فروردین سفارشات مشتریان عزیز، حکاکی می‌شود نوبت به انجام حکاکی نگین هایی است که مشتریان سفارش نداده اند. در واقع این نگین ها به نیابت از عام حکاکی شده تا در طول سال، امکان خرید شرف الشمس، فراهم باشد.

کلام اخر :

به صورت کلی برای اینکه سفارش شرف الشمس به نیابت از شما یا عزیزانتان نوشته شود، کافی است نام و نام مادر را در زمان ثبت سفارش، ثبت نمایید. تا در روز 19 فروردین به نیابت از شما حکاکی شود. همچنین توصیه می‌شود قبل از روز 19 فروردین، سفارش خود را ثبت نمایید، در روز های منتهی به 19 فروردین، حجم سفارشات افزایش یافته و همچنین امکان اتمام موجودی محصول مورد نظر شما نیز هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. نظرات به سرعت پاسخ داده می‌شوند *