دانستنیها

آیا سنگ شجر رشد میکند؟ پاسخ عملی (1 بار برای همیشه)

آیا شجر رشد میکند؟

حتما برای شما پیش آمده که یا از فروشنده و یا از یکی از دوستان و آشنایان خود شنیده باشید که سنگ شجر رشد میکند. در واقع از فروشگاه ما هم خیلی این سوال پرسیده میشود. که آیا واقعا شجر رشد میکند یا نه؟ آقا درسته میگن شجر رشد میکنه؟ آقا یک شجر داشتم که رشد میکرد! و این قبیل صحبت ها که همواره شده و میشود. امروز میخوایم یک بار برای همیشه به این سوال پاسخ بدیم که آیا شجر رشد میکند یا نه. قبل از اینکه بخوایم متن و توضیحات راجع به این مقاله را بنویسیم این نکته رو بگیم که برای نتیجه گیری این سوال از یک نمونه شجر عکس گرفته میشود و پس از 40 روز در آب قرار داده میشود و دوباره عکس را برای شما قرار میدهیم که به جواب این سوال خودتون دست بیابید 🙂

سنگ شجر چیست ؟

از محبوب‌ترین سنگ هاست که از خانواده عقیق بوده و دارای طرح های زیبایی است. اسم این سنگ شجر است و شجر یعنی درخت. پس تا حدود زیادی از روی اسم این سنگ میتونید حدس بزنید منظور چیست! سنگ شجر دارای طرح هایی درون سنگ است که شباهت بسیار زیادی به درخت دارند. پس برای همین به این سنگ شجر گفته میشود. در این مقاله زیاد راجع به سنگ شجر توضیح داده نمیشود چون برای پاسخ به این سوال است که درختان درون این سنگ رشد میکنند یا نه! ولی اگر علاقه دارید اطلاعاتی راجع به این سنگ بدست آورید توصیه میشود حتما مقاله سنگ شجر چیست را مطالعه کنید. این سنگ دارای خواص زیادی میباشد از جمله افزایش رزق و روزی، حرز در سفر در برابر انسان، نابود کردن نفاق و… که در مقاله سنگ شجر چیست توضیح کامل داده شده است.

آیا سنگ شجر رشد میکند ؟

رشد سنگ شجر: در پاسخ به سوال که شجر رشد میکند یا خیر 2 مورد بررسی میشود. 1: اینکه ابعاد سنگ رشد میکند و 2: شجر و طرح های داخل سنگ رشد میکنند. در پاسخ به سوال اول باید گفت که خیر، هیچ گاه ابعاد، اندازه و وزن سنگ به صورت طبیعی تغییری پیدا نمیکنند و نخواهند کرد. اما برای سوال دوم. درون سنگ شجر و نقش هایی وجود دارد در آن ممکن است رشد کنند و یا جابجایی هایی داشته باشند که این مورد را نیز با دقت بیشتر مورد ارزیابی قرار میدهیم.

درون سنگ شجر فسفات آهن و منیزیم وجود دارد که به صورت طبیعی منطقی است که در گذر زمان نقش این مورد جابجا شود و تغییری در آن دیده شود ولی اینکه فکر کنیم شجر درون آن رشد میکند غلط است. پس جواب به سوال اینکه شجر رشد میکند باید گفت که خیر، در صورتی که تغییراتی در سنگ مشاهده کردید همین فسفات و منیزیم است که جابجا شده است در سنگ.

حالا برای اینکه این مورد برای شما محرز بشه که واقعا سنگ شجر درونش رشد میکنه یا نه. یک نمونه سنگ شجر قائن رو به مدت چهل روز در آب قرار میدیم و پس از 40 روز دوباره بررسی میکنیم و عکس ها را با هم مقایسه میکنیم.

آیا سنگ شجر رشد میکند ؟

آیا سنگ شجر رشد میکند ؟

آیا سنگ شجر رشد میکند ؟

نتیجه رشد سنگ شجر

اکنون پس از گذشت 40 روز نه، بلکه حدود 6 ماه که سنگ شجر در جای همراه با رطوبت و آب قرار داشت، نتیجه را بررسی می‌کنیم. به عکس هایی که در ادامه از سنگ شجر گذاشته می‌شود دقت کنید که تفاوتی خاص در سنگ دیده نمی‌شود. همانطور که گفته شد سنگ شجر رشد نمی‌کند بلکه فسفات و منیزیم است که جابجا شده است در سنگ و نکته ای که حائز اهمیت این است، سنگ شجر را برای خواص و یا زیبایی آن خرید کنیم.

نتیجه رشد سنگ شجر

نتیجه رشد سنگ شجر

کلام آخر :

اینکه واقعا شجر رشد میکنه یا نه زیاد اهمیتی نداره و بیشتر از اینکه دنبال این مورد باشیم بهتره برای خواص و فواید ، زیبایی و طرحی که روی سنگ هست، نگین و یا انگشتر رو بخریم و بهتره که این اخبار رو پیگیری نکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *