دانستنیها

سند متن حرز امام جواد در مفاتیح + آدرس منبع – انگشترآنلاین

حرز امام جواد در مفاتیح

آیا متن حرز امام جواد در مفاتیح الجنان وجود دارد ؟ متن حرز امام جواد علیه السلام در کجای مفاتیح آمده است؟ سند وجود حرز امام جواد در مفاتیح و پاسخ به این قبیل سوالات را در این مقاله بخوانید.

مفاتیح اجنان چیست ؟

به صورت خلاصه کتابی میباشد که مجموعه‌ای از ادعیه، زیارات، مناجات، اذکار روز ها، نماز های مستحبی، ملحقات (که حرز هایی مانند حرز امام جواد، امام رضا و حضرت زهرا در این بخش قرار دارد) و… میباشد که تالیف عباس قمی بوده و کتابی رایج بین شیعیان میباشد. دعاها موجود در مفاتیح از پیامبراکرم، ائمه اطهار و عالمان بدست ما رسیده است.

آیا واقعا حرز امام جواد علیه اسلام سندیت دارد ؟

در یک کلام، بله؛
با توجه به احادیث، روایات، سخنرانی هایی که بدست ما رسیده است همچنین پیام هایی از این حرز که دوستان و مشتریان عزیز برای ما میفرستند بسیار قاطع میتوان به این نتیجه رسید که حرز امام جواد سندیت دارد. از جمله افرادی که به وجود حرز امام جواد علیه السلام صحه گذاشته اند: آیت الله بهجت؛ آیت الله قاضی و… میباشند.
این حرز دارای خواص و فواید فراوان میباشد که در مقاله حرز امام جواد چیست به صورت کامل توضیح داده شده است.

متن حرز امام جواد در مفاتیح

متن حرز امام جواد در مفاتبح وجود دارد؟ حرز امام جواد علیه السلام به دو صورت کبیر و صغیر وجود دارد که حرز کبیر ، حرز جامع‌تر و کامل‌تری به نسبت صغیر میباشد. در یکی از سخنرانی ها از حجت الاسلام فرحزاد آدرس حرز امام جواد در مفاتیح الاجنان ایشان فرمودند که نشان از وجود حرز امام جواد در مفاتیح الاجنان میباشد.

متن حرز امام جواد در مفاتیح

متن حرز امام جواد در مفاتیح

پیشنهاد ویژه
WhatsApp Image 2020 12 26 at 18.15.00 1 - انگشترآنلاین
تسبیح شرف الشمس کد{176}320,000 تومانمشاهده

متن حرز امام جواد در کجای مفاتیح میباشد ؟

حرز امام جواد در مفاتیح، در بخش باب پنجم، در ذکر بعض احراز و ادعیه موجزه که منتخب شده از حرز مهج و مجتنی و در بخش حرز امام جواد علیه السلام متن حرز همراه با ترجمه آمده است. در کتابی از مفاتیح که در اختیار داشتیم، حرز امام جواد در صفحه 1159 مفاتیح وجود دارد.

نتیجه گیری :

حرز امام جواد علیه السلام یکی از بهترینِ حرز ها برای در امان ماندن از بلایا و مشکلات میباشد که همواره توصیه فراوان شده است از استفاده به آن. بزرگان زیادی از جمله خود امام جواد علیه السلام توصیه کرده اند که همراه شما باشد که در استفاده از آن باید یک سری موارد را رعایت کنید. امید است انشالله محبین اهل بیت علیهم السلام همواره از تمام بلایا و مشکلات همیشه دور باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *