دانستنیها

تسبیح ام البنین چیست: خواص شگفت انگیز تسبیح ام البنین

تسبیح ام البنین

با عرض سلام خدمت تمامی دوستان و همراهان عزیز ، قصد داریم در این مقاله تسبیح ام البنین را به شما معرفی و توضیحاتی پیرامون آن از جمله تسبیح ام البنین چیست ؟ خواص تسبیح ام البنین چیست ؟ قیمت آن و… ارائه کرده ایم.

تسبیح ام البنین چیست ؟

یکی از تسبیحاتی که بین مسلمانان زیبا جلوه میشود تسبیح ام البنین است. دلیل اینکه تسبیح ام البنین پرطرفدار است رنگارنگ بودن آن است. در این باره که تسبیح ام البنین چرا رنگ های مختلفی دارد گفته ها و روایات فراوانی در دسترس است اما معتبرترین آن این است که حضرت ام البنین تسبیح خود را از دانه های باقیمانده در تسبیحات پاره درست میکرد.

ام البنین کیست ؟

ام البنین یکی از همسران امام علی (ع) و همچنین مادر حضرت عباس (علیه اسلام) میباشد. در تاریخ وی را زنی از خانواده های اصیل و همچنین شاعر میشناسند. فاطمه بنت حزام به دلیل اینکه چهار فرزند با نام عباس ، عبدالله ، جعفر و عثمان داشت لقب ام البنین را گرفت. (به دلیل اینکه فرزندانش پسر بودند.) ام البنین در واقعه کربلا در روز عاشورا حضور نداشت اما تمامی فرزندانش در رکاب حضرت اباعبدالله الحسین به شهادت رسیدند.
حضرت ام البنین در عموم مردم ایران مشهور به مادر حضرت عباس است و در میان مسلمانان منزلت والایی دارد.

سنگ تسبیح ام البنین چیست ؟

امروزه تسبیح ام البنین از سنگ عقیق ، شیشه ، پلاستیک و… ساخته میشود، که سایت انگشترآنلاین فقط از نوع عقیق آن را دارا میباشد که این مرغوبترین تسبیح ام البنین میباشد که در واقع تمام دانه های رنگی تسبیح ام البنین از سنگ عقیق میباشند.

معمولا دانه های تسبیح ام البنین از رنگ هایی همچون سیاه ، زرد ، قرمز و آبی هستند.

خواص تسبیح ام البنین چیست ؟

از آنجایی که دانه های تسبیح ام البنین عقیق میباشند همواره خواص عقیق را دارا میباشند و خواص عقیق نیز بسیار فراوان است. از جمله خواص عقیق می‌توان به حرز در سفر ، افزودن بر ثواب نماز و… اشاره کرد که در این باره سایت انگشتر آنلاین مقاله ای جامع راجع به سنگ عقیق ، خواص و فواید آن نوشته است که با مراجعه به بخش دانستنیهای سایت میتوانید آن را مطالعه بفرمایید.

خب در انتها با تسبیح ام البنین آشنا شدید و دریافتید که تسبیح ام البنین چیست و خواص آن چگونه است.
راجع به قیمت تسبیح ام البنین باید خدمت شما عرض شود که این تسبیح جزو تسبیحات ارزان قیمت و اقتصادی شناخته میشود با توجه به کیفیت و ماهیت دانه های آن و همچنین شما میتوانید تسبیح ام البنین اصل را همراه با ارسال رایگان و دریافت فاکتور معتبر از سایت انگشترآنلاین تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *