دانستنیها

راهنمای خرید انگشتر و نقره‌جات برای کودکان و نوزادان

راهنمای خرید و انتخاب انگشتر برای کودکان

خرید انگشتر برای کودکان نیازمند نکاتی می‌باشد که بهتر است آنها را رعایت کنید. خرید انگشتر برای کودکان و فرزندان، می‌تواند تجربه و خاطره‌ای شگفت انگیز را رقم بزند. در این مقاله راهنمای خرید انگشتر و نقره برای کودکان، نوزادان و فرزندانی است در همین رنج سنی. حتما مقاله را تا انتها دنبال کنید زیرا به موارد کلیدی و مهمی در زمان خرید انگشتر پسرانه و خرید انگشتر دخترانه اشاره کرده‌ایم.

پیشنهاد ویژه
10337 - انگشترآنلاین
حلقه نقره مردانه کد{24}650,000 تومانمشاهده

راهنمای خرید انگشتر برای کودکان

نقره یکی از بهترین و محبوب‌ترین فلزات بوده و هست. این فلز جزو دسته محبوب اکسسوری به‌شمار رفته و روز به روز تقاضا برای تهیه و استفاده از آن زیاد می‌شود. جدا از مسئله زیبایی، خواص نقره نیز در انتخاب آن دخیل است. این در حالتی است که اگر شما تمایل به تهیه و خرید انگشتر برای کودکان(خرید انگشتر پسرانه یا خرید انگشتر دخترانه) داشته باشید، جدا از خواص و زیبایی نقره که نمونه بارز خاصیت آن ضد حساسیت است، برای شما خواص نگین آن انگشتر نیز باید مهم باشد. نگین انگشتر های کودکانه می‌توانید عقیق، فیروزه، حدید و…  باشد.

خوشبختانه در سال های اخیر انگشتر های مناسبی برای پسران و دختران طراحی و ساخته می‌شود که عموما استاندارد بوده و آسیبی به فرزند شما وارد نمی‌کند. ولی بدلیل طراحی و تنوع زیاد انگشتر کودکان و نوزادان مخصوصا در انگشتر های دخترانه، در برخی کارها دیده می‌شود که انگشترها می‌توانند آسیب های جدی به کودکان و نوزادان وارد کنند. از همین جهت توصیه میشود مقاله راهنمای خرید انگشتر برای کودکان و نوزادان را مطالعه فرمایید.

انگشتر پسرانه عقیق

انتخاب انگشتر نقره برای کودکان

همانطور که در قبل گفته شد، زیورآلات نقره بخصوص انگشتر نقره کودکانه جدا از بحث خواص نقره‌اش در بازار کنونی، قیمت اقتصادی دارند و غالب افراد به راحتی قادر به خرید آن هستند. این در حالی است که ممکن است شما انگشتر های بدل و استیل را به نقره ترجیح دهید ولی حتما به این نکته که استیل به بدن ضرر می‌رساند و اصلا توصیه به استفاده از آن نشده است توجه کنید. به صورت کلی و معمولی انگشتر های استیل تقریبا نصف قیمت انگشتر نقره پسرانه را دارند. به هر حال توصیه اول این است که از بدلیجات و یا از محصولاتی که به بدن آسیب می‌رسانند کمترین استفاده شود.

راهنمای خرید انگشتر نقره برای کودکان

در اینجا نکاتی گفته می‌شود که بهتر است در زمان خرید انگشتر برای کودکتان از این نکات استفاده کنید. تا انشالله خریدی مطمئن و خوبی را تجربه کنید در زمان خرید انگشتر نقره برای پسر و یا دختر خود…

1: سایز مناسب انگشت

اینکه انگشتر سایز مناسبی باشد خیلی حائز اهمیت است. این مورد در انتخاب انگشتر مردانه و زنانه هم صدق می‌کند. برخی از والدین به جهت اینکه انگشتر از دست کودک یا نوزادشان در نیاید، سایز کوچکی انتخاب می‌کنند. این در صورتی هست که هم سایز کوچک باعث زخم شدن و درد انگشت می‌شود و هم اینکه اگر در دست کودک به صورت مداوم باشد به جهت اینکه رشد نسبتا زیادی دارند کودکان، ممکن است در دست گیر کند و به سختی درآید.
از آن طرف نیز برخی سایز بزرگ تهیه می‌کنند که اگر فرزندشان بزرگ‌تر شد نیز از آن استفاده کند. در این حالت ممکن است انگشتر گم شود و از دست خارج شود. انگشتری تهیه کنید که سایز استاندارد و یا مقداری بزرگ‌تر باشد و بزرگ‌تر بودن انگشتر را با چسب‌هایی همچون 1 2 3 بپوشانید تا در صورتی که تغییر سایز در دست رخ داد، با کندن چسب سایز انگشتشان شود.

همچنین اگر قصد دارید تا برای پسر یا دختر خود به صورت آنلاین انگشتر تهیه کنید. لازم است سایز انگشت فرزند خود را بدانید. در مقاله راهنمای انتخاب سایز انگشت برای خرید انگشتر، به صورت کامل و جامع این موضوع را توضیح داده‌ایم و به راحتی می‌توانید در منزل سایز انگشت فرزند و خودتان را به صورت دقیق بگیرید.

2: جنس و کیفیت انگشتر برای کودکان

برای خرید انگشتر برای فرزند خود مخصوصا پسران، حتما جنس و کیفیت انگشتر را در نظر بگیرید. معمولا انگشتر پسرانه و دخترانه انگشترهایی ظریف و سبک هستند(به همین خاطر قیمتی منصفانه و ارزان‌تری دارند). هرگز بدنبال انگشتری ضخیم و سنگین نباشید زیرا که کودکان حین بازی ممکن است انگشترشان به جایی گیر کند و اگر انگشتر ضخیم باشد، به دستشان آسیب وارد کند. در حالی انگشتر ضخیم توصیه نمیشود که در مقابل آن انگشتر سبک بهتر است، چون علاوه بر نکته‌ای که گفته شد، برخی از افراد میانسال ممکن است در سلام و احوال‌پرسی، دست کودکان را فشار دهند. انگشتر ضخیم باعث درد و آسیب به دست ها می‌شود.

3: انتخاب نگین برای انگشتر کودکان

در زمان خرید انگشتر، نگین می‌تواند برای شما صرفا جنبه زیبایی داشته باشد. از آن طرف ممکن است برای خواص نگین نیز، انگشتر تهیه شود. در صورتی که خواص نگین برای شما اهمیت دارد، توصیه های دینی و روایی این انگشترها می‌باشند:

  • انگشتر عقیق
  • انگشتر فیروزه
  • انگشتر حدید
  • انگشتر یاقوت
  • انگشتر حدید
کلام آخر :

خرید انگشتر برای کودکان (انگشتر پسرانه و انگشتر دخترانه) در صورتی که به نکات هنگام خرید آن رعایت شود، می‌تواند هدیه‌ای ارزشمند، بادوام و خاطره‌انگیز باشد، توصیه می‌شود قبل از خرید انگشتر پسرانه یا انگشتر دخترانه این مقاله را مطالعه کنید و برای دوستان خود نیز ارسال کنید تا خریدی مطمئن داشته باشند.

2 نظر در “راهنمای خرید انگشتر و نقره‌جات برای کودکان و نوزادان

  1. مهناز گفت:

    سلام اکر حرز فقط در پوست باشد ولی در فلز نقره نزاریم اشکال ندلرد

    1. سلام، وقتتون بخیر
      خیر ایرادی ندارد ولی بهتر اینه درون استوانه نقره باشه که ذکر خاص هم روش حک شده باشه و به بازوی راست بسته بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. نظرات به سرعت پاسخ داده می‌شوند *