دانستنیها

راهنمای جامع خرید تسبیح عقیق اصل + قیمت روز

راهنمای خرید تسبیح عقیق

راهنمای خرید تسبیح عقیق: در زمان خرید تسبیح عقیق باید به یکسری نکات توجه کنید که خرید خوبی را تجربه کنید که در ادامه خدمت شما عرضه میشه.

سنگ عقیق چیست؟

بهترین سنگی که بتوانید پیدا کنید چه از نظر خواص بینظیری که دارد و چه در روایات زیادی توصیه به استفاده از آن شده باشد، سنگ عقیق میباشد. این سنگ خواص بینظیری نظیر حرز در سفر، افزایش ثواب نماز، عاقبت به خیری، افزایش رزق و… میباشد.

تسبیح عقیق

سنگ های عقیق در قالب تسبیح 33 دانه عقیق و تسبیح 101 دانه نیز ساخته میشود که علاوه بر خواص عقیق دارای زیبایی نیز میباشد. در زمان خرید تسبیح عقیق و سنگ عقیق نکاتی را نوشته ایم که امیدواریم مفید واقع شود.

راهنمای خرید تسبیح عقیق :

تسبیح عقیق انواع مختلفی دارد ، تسبیح عقیق یمنی و یا تسبیح عقیق معمولی که یمنی نبوده و رنگ صاف تر و یکدست تری به نسبت تسبیح های عقیق یمنی دارند و همچنین قیمت ارزان تری. توصیه به شما این است که تا حد ممکن عقیق یمنی خریداری کنید ولی به بدلیل قیمت گران این تسبیح، عقیق معمولی نیز میتوانید سفارش دهید.

نکته دوم خرید تسبیح این است که به سایز دانه های تسبیح توجه کنید. معمولا سایز هر تسبیح را با نمره میخوانند. مثلا تسبیح عقیق قرمز نمره 6؛ این یعنی هر کدام از دانه های تسبیح 6 میلیمتر هستند.

مورد بعدی تراش تسبیح است. اینکه تراش یکدست باشد. گاها دیده میشود در تراش یک تسبیح دقت کافی رعایت نمیشه و با تراش بد ترکیب تسبیح بهم میریزد.

جلای تسبیح و پاک بودن آن : اینکه به چه میزانی هر کدام از دانه های تسبیح جلا دارد و به چه میزانی پاک است نسبت مستقیم با قیمت آن دارد. هر چه دانه جلا داشته باشد و هر کدام پاک باشد قیمت تسبیح افزایش پیدا میکند.

مورد آخر اینکه همیشه باید خرید خود را از فروشگاه های معتبری که در ارائه خدمات و محصول مورد تایید هستند خرید کنید که هم خیالی آسوده داشته باشید و هم محصولی با کیفیت در اختیارتان قرار گیرد. فروشگاه انگشترآنلاین با بیش از 20 سال سابقه کاری موفق و ارتباط با سازندگان و تراش‌کاران، تسبیح عقیق را با قیمت مناسب و کیفیت عالی عرضه میکند.

کلام آخر

به صورت خلاصه یکسری نکات در خرید تسبیح عقیق بر روی قیمت و کمیبابی تسبیح تاثیر گذار هستند.
1: اصالت سنگ تسبیح
2: سایز دانه های تسبیح
3: تراش دانه های تسبیح
4 جلایی که هر کدام از دانه ها دارند
5: خرید از فروشگاه های معتبری مثل انگشترآنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *