تسبیح حدید صینی کد{169}

ناموجود

تسبیح حدید صینی

تعداد مهره : 33 دانه

طرح مهره : پیچ

کیفیت : عالی

کد : 169

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده، برای خرید تسبیح حدید وارد لینک زیر شوید :

تسبیح حدید صینی

قیمت منصفانه
پشتیبانی 24 ساعته
ارسال رایگان بالای 300 تومان
تضمین اصالت

سنگ حدید صینی

در واقع سنگی ارزان قیمت با خواصی شگفت‌انگیز که طالبان آن بیش از اینکه زیبایی بخواهند از آن، در جستجوی ویژگیهای شگرف و مرموز آن هستند. همان خواصی که هم گذشتگان به آن معتقد بوده اند، هم دانشمندان معاصر بر آن صحه گذاشته اند و از همه مهمتر اینکه روایاتی در خصوص این سنگ ارزشمند نقل شده است! همانطور که گفته شد سنگ حدید که با نام هماتیت نیز ممکن است شناخته شود جزو محبوب‌ترین و هم‌چنین توصیه شده ترین انگشترها و نگین‌هاست. این سنگ خواص بی‌نظیر و هم‌چنین خاص دارد که ممکن است با دیگر سنگ‌ها دارای تفاوت باشد. به صورت کلی اگر احادیث را بررسی کرده باشیم در میابیم که سنگ و انگشتر حدید جزء 5 اولویت اول خرید انگشتر به حساب می‌آید. امام صادق علیه‌السلام در حدیثی می‌فرمایند: دوست دارم هر مومنی پنج انگشتر در دست داشته باشد: عقیق، فیروزه، یاقوت، در نجف و حدید صینی و در هنگام رویارویی و برخورد با دشمنان، دست کردن انگشتر حدید صینی را مکروه نمی‌دانم بلکه بسیار دوست دارم تا آتش شر آن‌ها را خاموش کند. پس در نتیجه انگشتر حدید صینی، اجنه و انسان های شرور را فراری می‌دهد و دور می‌کند. بجز انگشتر و نگین حدید صینی، تسبیح حدید صینی نیز در دو حالت 33 و 101 دانه عرضه می‌شود. (التذهیب: 37/6، جامع الاخبار: ص134، فرحة الغری: ص113، وسائل: 403/14، حلیة المتقین: ص67)

گوشه‌ای از خواص حدید صینی عبارت است از :

1: تقویت عمل قلب

2: منظم کردن گردش خون

3: مناسب برای درمان بیماری های خونی، فشار خون و ناراحتی انسداد خون

4: خون‌ساز و درمان کم‌خونی

5: حرز برای دفع سحر و محافظت در برابر جانوران موذی

6: کاربرد و کارایی در جنگ

7: دوری دادن اجنه و انسان های شرور

8: حفظ جان از شر دشمنان و ایمنی از اذیت و آزار مردم

9: آسان شدن کارها

10: آسان شدن وضع حمل زنان

11: برطرف شدن چشم زخم و اثر آن

انتخاب حکاکی حدید صینی

در واقع به طور معمول برای نگین و انگشتر حدید دو نوع حکاکی بسیار رایج است و انجام می‌پذیرد. این حکاکی ها، مخصوص سنگ حدید بوده و برای برخی آدابی ذکر شده که در زمان حکاکی باید حتما آن آداب رعایت شود. برای هر کدام از این موارد خواصی ذکر شده که در ادامه به بررسی نوع و خواص هر حکاکی می‌پردازیم. همچنین در صورتی که تمایل به سفارش و خرید انگشتر حدید صینی بدون ذکر بودید، قادر خواهید بود تا انگشتر را بدون حکاکی تهیه و خرید کنید.

1: سفارش بدون حکاکی:

در این وضعیت صرفا خواص خود سنگ حدید را دارد.

2: ذکر هفت جلاله:

مردی به امام صادق عرض کرد: مولای من، من از حاکم سرزمین جزیره در هراس هستم و می‌ترسم از این‌که او مرا به دشمنانم معرفی کند و به آن‌ها تحویل دهد. امام صادق نیز فرمودند: انگشتری تهیه کن که نگین حدید صینی باشد و بر روی آن ذکر هفت جلاله بنویس (الامان: ص50، مستدرک: 299/3). خواص ذکر هفت جلاله که امام صادق علیه‌السلام توصیه کرده‌اند عبارت اند از:

  • زمانی که از اذیت آزار یکی از مردم هراس پیدا کردی و یا جانت از شر دشمنان در خطر بود، پس ترس تو از او از بین خواهد رفت و جانت در امان می‌ماند.
  • در جایی که در امور و نیازهایت با مشکل و سختی مواجه شدی، به خواست خداوند بر تو آسان خواهد شد.
  • مناسب برای خانمی که زایمان برای او سخت شده، به خواست خداوند، وضع حمل او آسان می‌شود.
  • برطرف کننده چشم زخم از کسی که چشم خورده و اثر آن را از بین می‌برد.

3: ذکر افزایش رزق و روزی:

اگر در اولین جمعه ماه مبارک رمضان، بر نگین حدید صینی، در دو سطر جمله زیر نوشته شود، برکت و روزی بسیار خواهد شد، ذکری که با نام کعسلهون نیز معروف است. (مکارم الاخلاق: ص93)

کعسلهون لا اهلا الا الاول بالله
لا الاء الا آلاؤک یا الله

راهنمای خرید

ارسال تمامی سفارشات توسط پست پیشتاز صورت میگیرد. در صورت خرید بیشتر از 300 هزار تومان، ارسال سفارشات رایگان صورت میگیرد.
لازم به ذکر است زمان ارسال سفارش به طور معمول 2 تا 4 روز کاری زمان می‌برد.

راهنمای خرید مستقیم:
جهت خرید روی دکمه “خرید” کلیک کنید. (در صورت خرید انگشتر، شرف‌الشمس و… اطلاعات خواسته شده در این صفحه را تکمیل کنید) اکنون وارد صفحه “سبد خرید” میشوید و روی ثبت سفارش کلیک کنید. سپس اطلاعات خواسته شده را وارد و ثبت نمایید.

خرید تلفنی:
با شماره 2885-080-0920 تماس گرفته و یا در واتساپ، تلگرام، ایتا و… تصویر این محصول و یا کد محصول را ارسال نمایید.

خرید پیامکی:
در صورت تمایل به ثبت سفارش تلفنی لطفا کد محصول را برای 2885-080-0920 پیامک (sms) کنید. کارشناسان فروش در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

بهترین توصیه برای خرید محصولات باکیفیت و اصل مراجعه به مراکز قابل اطمینانی است که دارای تخصص و تجربه فراوان باشند. انگشترآنلاین مفتخر است با پشتوانه‌ای قریب به دو دهه تجربه بتواند محصولاتی متنوع، اصل، باکیفیت و تضمین کمترین قیمت را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند. کلیه محصولات سایت انگشترآنلاین دارای ضمانت اصالت‌کالا میباشد.

نظرات و دیدگاه‌ها

نقد و بررسی‌ها

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تسبیح حدید صینی کد{169}”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. نظرات به سرعت پاسخ داده می‌شوند *