دانستنیها

تاریخ و زمان دقیق حکاکی شرف الشمس 1403

زمان دقیق شرف الشمس 1403

هر ساله با بررسی کتاب های تقویم نجومی می‌توان زمان دقیق شرف الشمس را دریافت نمود. درست است که شرف الشمس هر ساله در 19 فروردین ماه (19 امین روز ماه فروردین) رخ میدهد ولی زمان نوشتن آن از ابتدای روز تا انتهای آن نیست و باید در زمان دقیقش حکاکی شود.

زمان شرف الشمس 1403

همانطور که بیان شد در واقع شرف الشمس یک واقعه‌ای نجومی می‌باشد و زمانی‌که رخ میدهد، در این زمان ذکری را پشت عقیق زرد حکاکی می‌کنند. شرف الشمس دارای خواص بسیاری است و طالب بسیار زیادی دارد. شرف الشمس را روز 19 فروردین حکاکی می‌کنند اما…
زمان شرف الشمس، ساعاتی خاص از روز 19 فروردین ماه است و در تمام ساعات این روز درست نیست شرف الشمس حکاکی شود. به عنوان مثال از ابتدای روز شرف الشمس (19 فروردین) تا ابتدای روز 20 فروردین ماه نباید حکاکی کرد. و باید با تهیه کتاب های تقویم نجومی می‌توانید زمان دقیق شرف الشمس 1403 و همچنین تاریخ دقیق شرف الشمس 1403 را بدست آورید. در ادامه تصاویر کتاب های تقویم نجومی آورده شده است.

پیشنهاد ویژه
WhatsApp Image 2020 12 28 at 11.59.53 1 - انگشترآنلاین
انگشتر عقیق یمنی زنانه کد{178}1,122,053 تومانمشاهده

انگشترآنلاین چه می‌کند؟

با تجربه‌ای قریب به 20 سال در زمینه انگشتر و حکاکی گوهرسنگ‌ها، انگشترآنلاین نیز زمان دقیق شرف الشمس 1403 را به همین شکل بدست می‌آورد اما اگر کمی تحقیق کنید متوجه این موضوع خواهید شد که در بازار چندین تقویم نجومی وجود دارد که هر کدام ساعاتی را برای شرف الشمس بدست آورده اند. درواقع با تهیه معتبرترین کتاب های تقویم نجومی، زمان دقیق شرف الشمس را بدست آورده و زمان شرف الشمس 1403 که بین کتاب‌ها مشترک می‌باشد را برای حکاکی شرف الشمس انتخاب میکند. از معتبرترین کتاب های تقویم نجومی می‌توان به کتاب های: علامه حاج شیخ عباس مصباح زاده، آقای دکتر اسماعیل مصباح و همچنین آقای مصطفی گلپایگانی اشاره نمود که در ادامه از تمامی این کتاب‌ها، عکس روز 19 فروردین و زمان دقیق شرف الشمس 1403 را آورده‌ایم.

زمان دقیق شرف الشمس 1403

زمان شرف الشمس در کتاب مصباح زاده:

زمان شروع شرف الشمس : روز 19 فروردین، ساعت 5 و 54 دقیقه

زمان خروج شرف الشمس  : روز 20 فروردین، ساعت 6 و 19 دقیقه

زمان شرف الشمس در کتاب مصباح:

زمان شروع شرف الشمس : روز 19 فروردین، ساعت 5 و 54 دقیقه

زمان خروج شرف الشمس  : روز 20 فروردین، ساعت 6 و 19 دقیقه

زمان شرف الشمس در کتاب مصطفی گلپایگانی:

زمان شروع شرف الشمس : روز 20 فروردین، ساعت 8 و 19 دقیقه

زمان خروج شرف الشمس  : روز 21 فروردین، ساعت 8 و 46 دقیقه

تاریخ شرف الشمس در تقویم های نجومی

زمان دقیق شرف الشمس 1403

زمان دقیق شرف الشمس 1403

زمان دقیق شرف الشمس 1403

چه زمانی سفارش خود را ثبت کنیم؟

با توجه به حجم زیاد سفارش شرف الشمس در روز های منتهی به روز 19 فروردین ماه و همچنین هر لحظه امکان اتمام موجودی محصولات می‌باشد توصیه فراوان می‌شود سفارش شرف شمس خود را جلوتر ثبت کرده تا ثبت سفارش راحت‌تر و سریع‌تر پیش رود.

8 نظر در “تاریخ و زمان دقیق حکاکی شرف الشمس 1403

  1. بیست ویک ستاره گفت:

    سلام.بنده طبق اطلاع موثق و دقیقی که حاصل شده.و چون این قضییه مهم آفرینش به هیچ دین و مسلکی ارتباط ندارد و بوسطه نجوم این واقعه حقیقی رقم می‌خورد.ساعت دقیق شورف شمس امسال را طبق فرمایش عزیز بزرگوار گلپایگانی صحیح میدانم .و علت اصلی و مستند آن را به اعجاز و اسرار آمیز بودن عدد بیست و یک میدانم که در سحرگاه روز بیست ویک فروردین زمان طلوع خورشید باید تللو طلوع را به نگین زرد نشان داده و یک بیت شعر که از میر داماد و علم جفر استخراج شده را به تعداد سیصدو شصت وشش بار به هر روز یک بار شعر مذبور را زمزمه کرده و هر شخصی در طهارت وپاکی جسم می‌تواند نگین را بنام خود و هر کسی که بخواهد بنامش تکرار کند.وپنج خط برگشت نگین بنام پنج تن ال عبا چهار خط به نیت تورات و چهار خط ساده ریز بر پشت نگین باجسم نوک تیز حک کرده و اعجاز واقعا حقیقی این انفجار انرژی مثبت کائنات را با تمام وجود احساس و تجربه کند.ضمنا بنده این اطلاعات را توسط شخصی که صد وبیست ویک سال پیش در شهر رشت بجا گذاشته بدست آوردم و این شخص از فرزندان یک مجتهد زنجانی که مذهب تشیع توسط شخص شاه صفوی رسمی اعلام شده با احضار جد نویسنده از زنجان به اردبیل مرکز صفویه این مهم تاریخی رقم می‌خورد.نکته جالب این واقعه گره خوردن این واقعه عظیم کهکشانی با مکتب و مذهب بی فروغ ما ایرانیان بوده که با توجه به بیست ویک رمضان تاریخ.بیست یک وزن روح انسان بیست ویک کورموزون انسان سالم..بیست ویک سوره قرآن..که در گوشه ای از آن اشاره به اینکه اگر قرآن نفس داشت و نفس می‌کشید سوره ۲۱است و بس!و بیست ویک داستان مرغ و تخم مرغ که واژه معجزه را معنا خاص می‌دهد.که اگر کسی توان برهم زدن نظم مقدر شده آفرینش را نخواهد داشت حتی خاص ترین ها!معجزه تخم مرغ در زمان خیلی زودتر به جوجه تبدیل کردن و بهم خوردگی در نظام بیست ویک هستی!و بیست ویک پیش شماره تهران در آخر زمانی که چیزی به وقوعش نمانده و قرن بیست و یک نشانی از اسرار آمیز ترین عدد آفرینش در همین عددنهان شده و که رموزی در وجود واصالتش بی شک می‌توان پیدا کرد.تنها عددی که معجزه ای در کد شناسی عالم است و شکست کامل این کد در همین قرن بیست ویکم ودرمنطقه ای که فی مابین منطقه بیست ویک وبیست و دو تهران واقع شده توسط گروهی یا افرادی یا مجمع قابل درک و واقعی که حقیقت آن سند ادله پسند درک حقایق قرن بیست و یک میلادی برابر با قرن جهارده قمری و شمسی که دقیقا یک سوم بیست ویک با جمع دوهفت به چهارده و هفت آخرین که بنام ما در قرن بیست و یکم است .در آخر بنده فقط حامل این واقعیت تاریخ هستم .و بزودی کتابی را خواهم نوشت بنام***** تاریخ.این کتاب دقیقا طبق اصالتش بیو گرافی کامل بنده وبعد آغاز داستانی واقعی و بدور از هر حاشیه ای و رسم زیبای یک داستان که تک تک آدمای این قرن بنوعی در این کتاب حضور دارند و آنچه شما در آینده از این کتاب می‌خوانید همان است که تمام سعادت و خیر بنی آدم در واپسین و تمام شدن عمر زمین در مقطعی بنام آخر و زمان و کتاب آخرین مورخ تاریخ بهترین و منفور ترین های تاریخ را رو نمایی کرده و این مهم بزودی رقم خواهد خورد.دوستان بیاد داشته باشن تا کتاب ****** به چاپ رسیدنش یعنی بنده برای نگارش این مهم که حکمی از وظایفم

  2. سجاد گفت:

    با سلام .
    زمان دقیق شرف شمس دقیقا روز یکشنبه 19فروردین و ساعت شروعش از 12ظهر و پایانش 20فروردین ساعت 12ظهر میباشد

    1. reyhaneh گفت:

      سلام ، when must we write down the prayer , i mean like during the date of 19 th till 20 th at 12 pm right ¿

      1. The exact time is written in the astronomical calendar.

  3. سید وحید گفت:

    زمان شروع و خروج شرف الشمس بر طبق تقویم های نجومی آقایان مصباح و مصباح زاده یکی است اما طبق تقویم نجومی آقای گلپایگانی متفاوت است. سوال اول: کدامشان صحیح است. سوال دوم: شما بر طبق کدام تقویم نجومی عمل می کنید. پیشاپیش از پاسخگویی جنابعالی سپاسگزارم.

    1. سلام و احترام
      همه کتاب ها درست بوده و صحت آن تایید شده است و همچنین امسال در تقویم های آقای مصباح و مصباح زاده روز شرف الشمس و زمان آن یکی می‌باشند و به طور کلی به رسم هرساله زمان مشترک بین تقویم های نجومی برای حکاکی شرف الشمس در نظر گرفته میشود.

    2. علیرضا گفت:

      تقویم آقای گلپایگانی دقیق تر است. با توجه به این که به پایان دوره 4 ساله کبیسه نزدیک شده ایم (1403 کبیسه است) این اختلاف یک روزه را داریم. خودتان هم می توانید دقت این تقویم را با رصد یا نرم افزارها چک کنید.
      تقویم مصباح و مصباح زاده عملا یک تقویم است که به دو اسم منتشر می شود و بیشتر به خاطر این که عموم مردم شرف شمس را در روز 19 فروردین می دانند، آن روز را شرف شمس دانسته، وگرنه هیچ محاسبه ای آن زمان را زمان شرف شمس نمی داند ( حتی در ساعت 6:19 بیست فروردین که زمان پایان شرف شمس ذکر کرده اند، خورشید هنوز در درجه 18 حمل است و وارد موضع شرف نشده است )

      1. سلام و احترام، تشکر از توضیحاتتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *